Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je zo'n veiligheidset/ijspriem-set kopen die ik zag in het NOS journaal afgelopen week?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bedoel je zo'n setje voor als je onder het ijs terechtkomt? Die heb je in ieder geval bij de schaatsenwinkel in de kunstijsbaan in Deventer, ik neem aan bij al dat soort schaatswinkels wel. En misschien ook bij andere sportzaken waar je schaatsen kunt kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep. Een 'ordinaire' Perry Sport, denk je?
Halfords wil dit ook wel eens hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je? Of weet je? Ik dacht zelf nl aan de Gamma, maar daar werd ik glazig aangekeken.
Anders: ANWB misschien?
Je kunt de set op twee manieren kopen.
De eerste manier is via de Stichting Veilig Natuurijsverkeer.
Je maakt €14,50 over op girorekening 693 0356 van de Stichting Veilig Natuurijsverkeer te Amsterdam. Nadat de betaling binnen is, zal zo spoedig mogelijk de natuurijsveiligheidsset worden opgestuurd naar het adres dat op het afschrift vermeld is.

De tweede manier is via Zandstra (http://www.zandstrasport.nl/), en de detailhandel die door Zandstra Sport wordt bevoorraad.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, voordat ik het dan binnen heb, liggen we al op het strand :( Maar bedankt: als ik het nergens anders kan vinden: voor volgend jaar misschien.
maar het voordeligst haal je ze bij Astrids wave shop in Middelharnis 5,99 per setje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik je website in je profiel vermelden. Kan geen kwaad toch?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding