Waar kun je zo'n veiligheidset/ijspriem-set kopen die ik zag in het NOS journaal afgelopen week?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (4)

Bedoel je zo'n setje voor als je onder het ijs terechtkomt? Die heb je in ieder geval bij de schaatsenwinkel in de kunstijsbaan in Deventer, ik neem aan bij al dat soort schaatswinkels wel. En misschien ook bij andere sportzaken waar je schaatsen kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep. Een 'ordinaire' Perry Sport, denk je?
Halfords wil dit ook wel eens hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk je? Of weet je? Ik dacht zelf nl aan de Gamma, maar daar werd ik glazig aangekeken.
Anders: ANWB misschien?
Je kunt de set op twee manieren kopen.
De eerste manier is via de Stichting Veilig Natuurijsverkeer.
Je maakt €14,50 over op girorekening 693 0356 van de Stichting Veilig Natuurijsverkeer te Amsterdam. Nadat de betaling binnen is, zal zo spoedig mogelijk de natuurijsveiligheidsset worden opgestuurd naar het adres dat op het afschrift vermeld is.

De tweede manier is via Zandstra (http://www.zandstrasport.nl/), en de detailhandel die door Zandstra Sport wordt bevoorraad.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje, voordat ik het dan binnen heb, liggen we al op het strand :( Maar bedankt: als ik het nergens anders kan vinden: voor volgend jaar misschien.
maar het voordeligst haal je ze bij Astrids wave shop in Middelharnis 5,99 per setje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik je website in je profiel vermelden. Kan geen kwaad toch?