Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik mag niet meer voetballen of tenissen door een zware blessure . wat voor sporten kunnen jullie mij aanbevelen waardoor je fit blijft ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Zwemmen en fietsen, zijn allebei niet zwaarbelastend.
Hoewel, fietsen kun je zwaar máken.
(Lees meer...)
jc54
13 jaar geleden
Dat kan je het beste aan jouw huisarts of fysiotherapeut vragen. Wij kunnen niet overzien wat de consequenties zijn van de adviezen die we jouw geven. Wij kennen jouw blessure niet. Wandelen en zwemmen zijn over het algemeen wel veilige dingen, maar ik zou het toch even overleggen met de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dammen en schaken, dan blijven in ieder geval je hersens fit!

Sterkte met je blessures!
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Zwemmen en de wii , kun je ook tennissen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sporten waar je weinig beweegt zoals tafeltennis en misschien iets van fitness maar dan rustig aan. fysio is natuurlijk ook aanbevolen! succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een sportschool kun je de apparaten uitzoeken waarbij je geen last van de blessure hebt.
Uit je vraag lijkt het zo te zijn dat de blessure aan je benen is. Je kan dus buikspieroefeningen doen, iets met je armen, zoals ringen of brug.
Als dat allemaal niet zou kunnen, kun je nog schaken of vissen, biljarten, darten, dammen, denksporten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fietsen of sporten zoals roeien of kanoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een wii, Xbox, etc... Ga daar eens achter zitten. En bij de wii kun je een heleboel doen waardoor je fit blijft.
Je kan ook lekker effe schaken of dammen. Als je geen tegenstanders hebt ga je tegen de computer. Je hersens tellen toch mee? Nou ja.. Ik hoop dat je er wat aan hebt en succes met je blessure.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oefeningen doen met speciale aparaten,om je blessure te verminderen,je kan aparaten vinden in sportclubs bijv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwemmen is nagenoeg onbelastend en je gebruikt al je spieren.
een hometrainer doet ook wonderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding