Als je meedoet aan red bull crashed ice wie betaald dan de vliegtickets naar alle bestemingen?

Bestemingen van volgend jaar zijn nog niet bekend (maar denk aan amerika zweden rusland etc..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Je zal sponsors moeten hebben die jou als sporter 'sponseren', tenzij je zelf veel geld hebt.
Hoe bekender jij als sporter bent, hoe meer je hieraan kan verdienen. Denk aan reclames met bekende sporters, daar krijgen ze goed voor betaald. Alleen dat gaat alleen als je een beroemdheid bent.
Je begint , als je een sponser gevonden hebt met het dragen van kleding met hun logo, of let maar eens op skiërs, die doen zo snel mogelijk hun ski's af en zetten ze rechtop, dit is alleen maar om hun merk wat op de ski's staat te laten zien aan de camera. Een schaatser zet bij de prijs uitreiking zijn, van logo voorziene muts op.
Zonder sponsering is er geen sport. Het heet niet voor niets 'red bull' crashed ice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat denk je zelf, rick2je, je moet al entreegeld betalen voor het evenement in Valkenburg en daar moet je op eigen gelegenheid naartoe gaan. Ga er dus maar vanuit dat dit voor de bestemmingen in Amerika, Zweden en Rusland precies hetzelfde is. Je betaalt dus zelf je tickets, je entree, je onderdak en alles wat je eet en drinkt.

Toegevoegd na 1 uur:
En ook als je mee doet dan moet je natuurlijk gewoon alles zelf betalen. Het zou toch te gek zijn als de organisatie voor iedere deelnemer alle kosten zou betalen. Als je zelf mee wil doen, dan moet je zelf je kosten dragen, dat is altijd zo. Zelfs als je naar een warm land gaat om de mensen daar te helpen in je vakantie, dus zeker ook als je iets gaat dat je gewoon leuk vindt. Denk dus niet dat je op deze manier goedkoop op vakantie kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
'Als je mee doet' staat er, beter lezen oma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht dat dat duidelijk was, maar voor de zekerheid heb ik mij antwoord nog even toegelicht, kleinzoon ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige evenementen trekken veel meer (betalende) bezoekers als er bekende mensen meedoen. Die mogen dan dus wel gratis komen.
Die zullen door jezelf moeten worden betaald. Of natuurlijk door je sponsors.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je sponsors (daar heb je ze voor)