Wat moet je veel eten als je morgen shuttlerun hebt?

Ik heb morgen shuttlerun bij gym en ik wil veel energie, en dat ik hoge punt kan krijgen wat kan ik het beste eten voor vandaag en morgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niet overdreven veel eten, daar krijg je juist last van. Eet vooraf een banaan Toegevoegd na 1 minuut: En ervoor zorgen dat je uitgerust bent. Dus fris kan starten. Niet te laat gaan slapen en geen alcohol ( ik weet je leeftijd niet)

Spaghetti!! En de ochtend van tevoren koffie drinken en/of een banaan eten

je kan vanvond bijvoorbeeld spinazie gaan eten met ei Spinazie zit boordevol ijzer en magnesiumvoor meer energie daarbij kan je ook noten eten zoals Amandelen, walnoten en pistachenoten. En morgenochtend graan producten volkorenbrood of brinta en fruit

Blikje energydrink ervoor, misschien 2 als je dorst hebt. Ongezond, maar het helpt wel. Wel een beetje ruim van tevoren drinken!

eet niet veel in 1x, maar meerdere keren een beetje en wissel je eten af met eieren, volkoren boord en fruit

Anabolen steroiden

Als je conditie goed is hoef je alleen maar normaal te ontbijten dan komt het wel goed

Neem energie, eet een banaan en eet een koekje. EN SMOKKEL, DRAAI EERDER OM EN BEGIN ZO SLOOM ALS HET MAAR KAN.DAN HEB JE AAN HET EINDE NOG VEEL ENERGIE Daardoor heb ik een 10 gehaald

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100