Wat moet je veel eten als je morgen shuttlerun hebt?

Ik heb morgen shuttlerun bij gym en ik wil veel energie, en dat ik hoge punt kan krijgen wat kan ik het beste eten voor vandaag en morgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.7K
Ritsuka
12 jaar geleden
Het beste had je conditie training kunnen doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor ritsuka :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voedsel eten... :-)

Het beste antwoord

Niet overdreven veel eten, daar krijg je juist last van. Eet vooraf een banaan

Toegevoegd na 1 minuut:
En ervoor zorgen dat je uitgerust bent. Dus fris kan starten.
Niet te laat gaan slapen en geen alcohol ( ik weet je leeftijd niet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Spaghetti!! En de ochtend van tevoren koffie drinken en/of een banaan eten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan vanvond bijvoorbeeld spinazie gaan eten met ei Spinazie zit boordevol ijzer en magnesiumvoor meer energie daarbij kan je ook noten eten zoals Amandelen, walnoten en pistachenoten.
En morgenochtend graan producten volkorenbrood of brinta en fruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blikje energydrink ervoor, misschien 2 als je dorst hebt. Ongezond, maar het helpt wel. Wel een beetje ruim van tevoren drinken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Al geeft het je feel energie het is je flink afgeraden om veel te drinken voor de shuttelrun. het beste wat je kan doen is iets klein van hoog toegevoegde caloerien eten zodat je lichaam bradstof heeft om te verbranden tijdens de run.
Maar ik geef je wel gelijk in het feit dat je dit allemaal zo een half uur van te voren het best kan doen zodat je lichaam het voedsel verteert heeft en de koolhydraten heeft opgenomen.
eet niet veel in 1x, maar meerdere keren een beetje en wissel je eten af met eieren, volkoren boord en fruit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anabolen steroiden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je conditie goed is hoef je alleen maar normaal te ontbijten dan komt het wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem energie, eet een banaan en eet een koekje. EN SMOKKEL, DRAAI EERDER OM EN BEGIN ZO SLOOM ALS HET MAAR KAN.DAN HEB JE AAN HET EINDE NOG VEEL ENERGIE
Daardoor heb ik een 10 gehaald