hoe kan ik contact op nemen met salomon voor mijn fabrieksgarantie?

Ik heb een salomon snowboard via ebay gekocht (nieuw). Nu zit er echt een scheur in (zie foto). Nu valt dit als het goed is onder fabrieksgarantie, maar wie weet hoe ik contact kan opnemen met salomon en hoe gaat dit n zijn werk?

alvast bedankt voor reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Je kunt m.i. het beste telefonisch contact opnemen met Salomon. Na het doorzoeken van de website is er een telefoonnummer te vinden waarbij je schade kunt melden van de producten welke je via de website hebt gekocht. De kans is aanwezig dat zij de schadeklacht niet direct in behandeling kunnen nemen, maar zij kunnen je dan wel gewoon vertellen hoe je het beste kunt handelen in dit geval.

Ik ben echter welk bang dat wanneer je geen aankoopbewijs hebt van het snowboard, dat zij jou niet kunnen helpen aangezien de garantie maar voor een bepaalde tijd geldig is. Als dit het nieuwste model is, welke dus niet ouder kan zijn dan een bepaalde tijd... ja dan zullen ze je toch moeten helpen.

Telefoonnummer: 0800 90 44 03