Heeft iemand tips om toch je spieren te trainen zonder een dure fitness?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd. Ik sport bij een, waar je 16 euro betaalt voor een maand onbeperkt sporten:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jullie zeggen dat 16Euro voor iemand weinig geld is? Ik denk niet dat jullie het recht hebben om dat voor iemand te bepalen. 16Euro kan veel geld zijn voor iemand.

Het beste antwoord

Ja, krachttraining thuis doen.
Er zijn genoeg sites die tips geven hoe je zelf oefeningen thuis kunt doen.
In principe heb je alleen een matje en een paar gewichten nodig, maar je kunt prima beginnen met lichaamsgewicht alleen.
Kijk bijvoorbeeld eens op www.bodyrock.tv
Hier vind je korte intensieve trainen met over het algemeen weinig tot geen spullen nodig.

Heb je een Android of Apple apparaat? download dan de Nike Training app.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier nog een paar links met tips:
http://www.fitwatch.com/exercise/10-ways-you-can-exercise-at-home-without-any-equipment-10.html
http://www.acefitness.org/article/2863/
http://www.askmen.com/sports/bodybuilding_250/264_create-an-effective-home-workout-program.html

Je kunt er ook voor kiezen om een trainings dvd te kopen, maar er zijn ook genoeg gratis trainingen op Youtube te vinden.

Het belangrijkste is dat je elke dag een andere spiergroep traint, en zorgt voor genoeg rust.
Pas daarna je eten aan, minder snacks, en meer vezels, groente, water en vooral meer eiwit.
Ritsuka
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan heel makkelijk thuis trainen.
Enige wat je nodig heb is iets waar je aan kan hangen.
Dan kan je pull-ups doen en daarmee train je je bovenlichaam incl je rug.

Als je gewichten heb kan je ook je biceps triceps etc trainen.

Zonder gewichten kan je push-ups en sit-ups doen.
Vast nog meer dan alleen dat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een rek om je op te trekken kan je al kopen op wehkamp.nl. Voor 40euro incl verzendkosten.

Dumbells kan je al kopen voor 35euro bij oa wehkamp en kijkshop.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sit ups moet je dus niet doen. Dat is hartstikke slecht voor je rug. Je moet crunches doen. Kijk maar eens op Youtube.
Wandelen , fietsen . Grond oefeningen dus op de grond liggend je benen een voor een en tegelijk om hoog , lucht fietsen , handen op de borst en op komen . Dan liggend met gezicht naar de grond en dan met de armen omhoog brengen . Kijk eens bij Pilatus' op inter: begin voorzichtig dus eerst een paar x voorzichtig en bouw dat op , let op je rug .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met spieren trainen zal hij geen duurtraining bedoelen, je antwoord is daarom totaal niet relevant.
Zwemmen. De perfecte manier om zonder kans op overbelasting te trainen. Je gebruikt al je spieren en het is goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen valt duurder uit dan een fitnessabbonement van 20euro per/maand. Dat is natuurlijk afhankelijk van hoevaak je traint, maar een goede sporter traint minstens 3x per week. Dus zwemmen zal duurder uitkomen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die een fitness vraag op GV stelt is geen goede sporter dus de frequentie zal echt wel meevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet de bedoeling van GV om iemand te helpen en in dit geval van de VS een goede sporter maken? Ik ben ook begonnen zonder ervaring en ik ben dmv websites/vrienden/kennissen een goede sporter geworden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee lijkt me niet. Volgens mij is het idee van GV dat er een goed antwoord komt passend op de vraag en niet om een ieder te bekeren / om te turnen naar wat jij toevallig denkt dat goed is.
Alhoewel er wel erg veel vragen over het geloof en aanverwante voorkomen, dus ik zou er wel eens naast kunnen zitten en is het inderdaad het idee dat we allemaal'goede sporters maken'. Ik heb er echter niets over gelezen in de voorwaarde en richtlijnen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als iemand zijn spieren wilt trainen zal die persoon toch regelmatig moeten trainen. 1x per week zwemmen zal dan niet voldoen. Dus dat een goede sporter toch 3x keer per week zal moeten trainen ''denk ik niet zomaar''.
Dus als je de VS wilt helpen met het trainen van zijn spieren zal hij toch regelmatig moeten sporten (3x per week) en met zwemmen kom je daar niet goedkoper mee uit.
Ookal doet hij het maar 2x per week, dan is het nog duurder. Dus als de VS vraagt naar een alternatief om zijn spieren mee te trainen, neem ik aan dat hij dit effectief wilt doen. Als hij er dan voor kiest om te zwemmen zal hij dit dus maximaal 4 keer per week kunnen doen waardoor je je spieren niet effectief mee zult trainen. Verder is zwemmen een goede sport, dus het is zeker een aanrader, maar goedkoper zal het niet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Ik hoor wat je zegt en ben onder de indruk van je vertrouwen in de sportiviteit & inzet verwachting.
Groet, Pesu.
nu wat dacht je van in je omgeving een speelding buiten lekker te benutten? bv klimrek ect

Toegevoegd na 1 minuut:
kost helemaal niets doen hoor.