Welke dansschool is goed in de omgeving van Eindhoven? (moderne dans)

Ik wil graag gaan dansen, moderne dans. Vind het mooi om te zien en wil het zelf ook graag leren. Heeft iemand een idee voor een goede dans school in de omgeving van Eindhoven. ( wel betaalbaar, ben ook maar student ;) ) Heeft iemand ook een idee hoelang het duurt voor je wat dingen onder de knie hebt. Heb wel heel wat turn jaartjes achter de rug dus verwacht dat het iets makkelijker zal gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Antwoorden (1)

Verspaandonk aan de Kloosterdreef.
Die zit er al heel lang.
Wat voor moderne dansen ze tegenwoordig doen, weet ik niet.

Step by Step
aan de vijfkamplaan.
Doen aan allerlei vormen van jazz dance en breakdance en zumba, maar ook klassiek ballet.

Bruce Dance Factory
Idem dito. Dit zeggen ze:
Bruce Dance Factory mag zich de enige dansschool in Nederland noemen waarbij Freestyle Streetdance de hoofdbron is!

En, last but not least:
De aloude Balletstudio Valentijn.
Die bestaat al 50 jaar.
Klassiek, jazz, modern, streetdance, kleuterdans; op deze site vind je informatie over alle dansvormen die Balletstudio Valentijn in huis heeft.
http://balletstudiovalentijn.nl/

Enfin, zo zijn er nog meer.........

Het goedkoopste is misschien (waarschijnlijk) het
Centrum voor de Kunsten.
http://www.cke.nl/

Nee,
hoe lang het duurt voordat je "wat dingen" onder de knie hebt, dat is veel te persoonlijk om te beantwoorden.