Zeker niet elke dag. Je spieren groeien in de rust periode. Als je geen rust neemt zul je geen tot weinig vooruitgang boeken.
Je kunt beter 2 dagen rust nemen tussen iedere training van dezelfde spiergroep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd beter 2 dagen rust.
Geen van beide eigenlijk.
Elke dag is niet goed omdat je spieren rust nodig hebben.
Om de dag push ups is ook niet zo goed, omdat je lichaam er zeer snel aan went als je telkens dezelfde oefening uitvoert.

Het beste kun je om de dag je armspieren trainen, en elke keer een andere arm oefening doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op deze website vind je allerlei oefeningen voor je armspieren: http://www.menshealth.com/workout-center/workouts/493

Kijk gelijk bij de andere categorieen, zodat je voor de andere dagen ook oefeningen hebt. Doe bijvoorbeeld dag 1 buikspieren, dag 2 armen, dag 3 benen.
Ritsuka