http://www.horze.nl/paarden-artikelen/halsters/halters,nl_NL,sc.html?gclid=CKuM37yv6K0CFQGGDgoda1St4A
er is ook ergens een markt. ik zal nog even opzoeken waar dat is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopst? Dat is dus op de gewone koeienmarkt: zelfs klompen kosten daar maar de helft van in de winkel.
Overigens moet ik je wel waarschuwen voor goedkope spullen: zoiets dat doe je als je vee gaat verkopen want dan is meelevering van een halster verplicht MÀÀR...
een paard heeft maar een heel dun velletje hoor!
Dat is wat anders geregeld bij een koe: zo'n beest draagt een écht lederen motorkostuum dat hij helaas nooit meer kon uittrekken ( daarom zweten ze ook als een bunzing) en ook het vel op hun kop is 5x dikker dan een paard.
Er bestaan dus speciale paardenhalsters met siliconen benzineslang eromheen, iets duurder maar een paard met bebloede kop kost je tegenwoordig al snel 400 euro boete.