jaa z@pplive is live. Ik zou het niet zo noemen als het niet live is én er zit ook een chatsessie in en dan zou dat ook niet meer kloppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja volgens mij wel hoor! En ze mogen sowieso niet zeggen op tv van, het is live, terwijl dat het niet is.
.
De artiesten praten via een chat op een laptop in de uitzending tegen hun fans, of kinderen die kijken. En dat moet dan wel live zijn, ik heb het zelf ook een keer gedaan ( is nogal druk op de chat, dus kreeg geen antwoord) Dus dat kan niet anders dan dat het live is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, mijn kinderen zijn er al 3x geweest en het is echt.
Je mag als ouder erbij zitten maar niet in de studio zelf.
Je kan zelf komen kijken als je het niet gelooft,
's Gravelandseweg in Hilversum. AKN gebouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar hoe kan het dan dat de reclame de vorige dag wordt gepresenteerd ??
En dat er dan zelfs ook al kinderen zitten ??