Is er ook een soort vervanger van hardlopen?

Een beetje raar gevraagd, maar als het regent ofzo dan heb ik geen zin om te gaan hardlopen, maar kan je ook dan iets anders binnen doen, dat je je schema wel bij houdt. Dus dat je conditie niet achteruit gat en dat je blijft oefenen voor het hardlopen.

(niet met een loopband)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even wachten tot de bui over is en dan toch gaan lopen. Het regent bijna nooit een hele dag of 2 dagen achter elkaar. Maar persoonlijk vond ik het altijd heerlijk om met de regen te gaan hardlopen.....

Het beste antwoord

Zwemmen!!!
Met deze sport gebruik je al je spieren. En je kan het binnen doen...

nog meer:

-touwtje springen
-traplopen
etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

touwtje springen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naamlooss
12 jaar geleden
+1
Koop een hometrainer...
12 jaar geleden
naamlooss
12 jaar geleden
hometrainer houdt niet de spieren in conditie die gebruikt worden voor joggen. Wel een geweldig apparaat, daar niet van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leg dat dan eens uit naamlooss?
+ van mij.
rose
12 jaar geleden
Nog afgezien van het feit dat de vraagsteller aan hardlopen doet, niet aan joggen.
naamlooss
12 jaar geleden
Hometrainer zit je, je wordt gedragen. Joggen sta je voortdurend op je benen.
Joggen doe je ook vanuit je romp en armen, met fietsen echt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shit... naamlooss heeft gelijk... heb zelf ook even het begrip hometrainer (fiets) met de loopband verward..
Je kan ook gewoon op de grondgaan liggen en buikspier oefeningen doen over allemaal van die kleine oefeningen. Of je moet een loopband gaan aanschaffen zodat je niet In de regen hoeft te rennen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Loopband ja.. precies. :)
rose
12 jaar geleden
Hij zegt dus: géén loopband
Traplopen, touwtje springen, jumping jacks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat zijn jumping jacks?
Kimath
12 jaar geleden
Dat zie je vaak in films over het leger, een soort springoefening: http://en.wikipedia.org/wiki/Jumping_Jack
Amadea
12 jaar geleden
Dan moet je dus wel een gymzaal in huis hebben...
Kimath
12 jaar geleden
Nee hoor, want jumping jacks is springen op de plaats, dit filmpje legt het beter uit: http://www.youtube.com/watch?v=dmYwZH_BNd0