Wat is een geschikt ponykamp voor ervaren ruiters?

Ik zoek een leuk ponykamp, het liefst aan zee voor ervaren ruiters ( de ene 6, de ander 8 jaar ervaring) wij zijn 15 en 16 jaar. Ponyhof kan niet dat is jammer genoeg optie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Zelf rijd ik bij manege poelenburgh in schoorl in NH, een erg leuke manege in het bos en is uitstekend geschikt voor ervaren ruiters net als jullie, het ligt super mooi aan het bos en strand, ze hebben hele leuke en lieve paarden,

Dit is echt een top manege, ik heb hun website even voor jullie opgezocht:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat niet hoeveel uur je dan rijdt weet jij dat en ga je vaak naar het strand ? Het ziet er leuk uit :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, het is super leuk ben er nu 3x op kamp geweest, het is vanaf zondag t/m zaterdag ochtend, je rijd elke dag 2 uur los van elkaar, alleen op woensdag maak je een strandrit van 2 uur, dus naja even in een soort schema hoeveel uur je rijd: Zondag: 1 uur
Maandag: 2 uur
Dinsdag: 2 uur
Woensdag: strandrit van 2 uur en naar het zwembad meestal!
Donderdag 2 uur
Vrijdag: 2 uur
Zaterdag: eindigt het in de ochtend Tussendoor maak je ook nog een paar bosritten van 1 uur, je gaat naar het zwembad of in de zomer naar het strand, op donderdagavond meestal ga je naar de braderie(soort markt en steile zandheuvel voor als je het niet wist!) en vrijdag avond doe je een modeshow met de paarden, dus de paarden mooi maken enzo en dan kan je prijzen winnen! Je doet ook nog een spooktocht of je wordt gedropt in het bos, dat is elk jaar anders!
Je doet er dressuur, springen, carrousel, voltige, pushball, strandrit, bosrit, en je kan van te voren opgeven op wat voor soort paarden je wilt rijden, maar dat doe je pas wanneer je er bent! Echt en aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En owja vergeten te zeggen:
Jaa ik ben nu een keer of 7 bnaar het strand geweest en het is echt gaaf! Vet mooi daar en bij de manege kan jesan gelijk het bospad in , want het ligt natuurlijk in het bos heel rustig, erg prettig! Je moet natuurlijk wel aangeven of je op een snel of langzaam paard wilt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oke klinkt echt heel leuk en hebbwn ze kleine snelle paardjes die niet zo sterk zijn in de mond ? ( die zijn het leukst :-D )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, naja ze hebben een fjord(hij heet ook fjord!), zit super lekker en gaat heel snel, maar is wel sterk in de mond, die wist ik al gelijk uit mb hoofd maar ik kan nu niet zo snel even iets bedenken! Maar ze sijn er vast wel! Ze hebben echt allerlei soorten paarden en pony's! Tip: stel dat je daar heen gaat en je gaat naar het strand en je wilt een hele snelle pony, dan moet je everest zeggen, in de les is hij helemaal biet zo heel snel, maar gewoon normaal tempo, maar op het strand is ie heel erg moeilijk in te houden en dat is een van de snelste ponys op het strand!!