Ik wil motorcross een keertje proberen maar ik heb helemaal geen materiaal kan dat?

Zo ja, hoe ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Het beste antwoord

de bovenstaande tip kun je volgen, maar dan oefen je maar heel even.

Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een cursus motor crossen, dat kun je dan een hele dag lekker doen en daarna weet je of je het leuk vind.

kost wel wat, maar je hebt sowieso een geweldige dag en je leert er een hoop van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zou zeggen neem eens contact op met een motorcrossclub in de buurt meestal is er wel een clubhuis bij een crossbaan
loop er gewoon eens binnen
Wellicht hebben ze wel eens een open dag
en motoren te leen ?