Waar wordt de grootste vuurwerkshow in nederland voor oud en nieuw georganiseerd?

Waar is het de moeite waard om eens te gaan kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet met oud en nieuw (maar 4 avonden in augustus), het internationaal vuurwerkfestival in Scheveningen.
jodyenboyke
12 jaar geleden
Er zijn veel meer grote vuurwerkshows door het hele jaar in Ned. met een groter budget als Scheveningen. Kijk maar eens op de div. vuurwerksites.

Het beste antwoord

In Rotterdam wordt de nationale vuurwerkshow gehouden. Ik verwacht dat er geen grotere show zal zijn in Nederland.

http://www.cityguiderotterdam.com/nl/evenementen/activiteiten/nieuw-jaar-rotterdam/

Toegevoegd na 23 seconden:
===
Nationaal vuurwerk vanaf de Erasmusbrug Rotterdam 2011 / 2012
Het Nieuwjaar 2012 wordt officieel in Rotterdam ingeluid met een spectaculaire vuurwerkshow vanaf een drijvend ponton op de Maas en vanaf de Erasmusbrug. De Rotterdamse kades met de moderne architectuur vormen het decor voor het grootste vuurwerk van Nederland. Aftellen naar Oud en Nieuw begint al om 23:00. Toch altijd weer een soort van spannend... Het nationale vuurwerk wordt live uitgezonden op RTL5. Toegang gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In Amsterdam op de Dam.

Maar je kan ook gewoon naar een veld iets verder van je eigen dorp / stad rijdenen dan in de auto genieten van al eht vuurwerk van anderen, of bij iemand in een flatgebouw gaan zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Rotterdam, bij de erasmusbrug!