Waar kan men het wereldkampioenschap voetbal voor clubs dat vandaag 15/12/11 van start gaat in Japan volgen (streamen) ? (of eventueel op TV volgen) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Eerst even iets recht zetten, het WK voor clubteams is niet vandaag (15/12) begonnen, maar al op 8 december. met een play-off voor de kwartfinale tussen Kashiwa Reysol en Auckland City.

Op 11 december vonden de twee "Kwartfinales" plaats.
De winnaars van die twee kwartfinales (Kashiwa Reyson uit Japan en Al-Sadd uit Qatar) kwamen dan gisteren tegen Santos uit Brazilie en vandaag tegen Barcelona uit.

Zondag vind eerst om 8.30 Nederlandse tijd de wedstrijd om de 3e en 4e plek plaats. Deze kun je alleen volgen via Sport 1 tv (maar in hoeverre je geïnteresseerd bent in een wedstrijd tussen een Japanse en Qatarese ploeg, dat weet ik niet).

Om 11.30 Nederlandse tijd wordt dan de finale gespeeld tussen Santos en Barcelona.
Ook hiervoor geldt: Je kunt een code kopen bij Sport1 voor deze wedstrijd.
In tegenstelling tot de eerdere wedstrijd, kun je voor deze wedstrijd ook een code kopen om hem via Sport 1 te bekijken op de computer (meestal kost een wedstrijdcode via de computer 3 euro). Alleen als er erg veel vraag naar is (zoals vorige week naar Real-Barca), dan krijg je de melding dat het virtuele stadion vol zit en je geen code voor de computer meer kunt kopen.
Als je kabel-bedrijf een contract heeft met Sport1 (UPC en Ziggo hebben dat bijvoorbeeld) en je hebt een digitale ontvanger, dan koop je een code via de site van je kabelbedrijf (bij ziggo 5,99), dan zet je je digitale kastje een uur voor de wedstrijd aan en dan kun je vanaf 11.30 genieten van (hopelijk) een mooie wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Live.ru/en is de link ofzo... Anders moet je het ff googlen naar live ru dan zie je het zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op www.rojadirecta.me worden alle streams van alle wedstrijden op een rijtje gezet. Op dit moment zijn er al een heel lijstje streams voor Barcelona
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helaas niet live te volgen op sport1.nl maar je kan er na afloop van de wedstrijd wel gratis een samenvatting kijken