Wie kan mij helpen aan de uitslag van voetbalwedstrijd KRL -:- WAPDA uit Pakistan? Deze is gister gespeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

niet te vinden.
Overal, ook op de site van de FIFA, staat dat die match nog niet gespeeld is. Ik zie ook niet dat hij afgelast is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog even geduld hebben, wedstrijd moet nog gespeeld worden volgens deze bron:

Makhdoom Syed Faisal Saleh Hayat, President Pakistan Football Federation (PFF) will be the Chief Guest for the Prize Distribution Ceremony of 8th Pakistan Premier Football League-2011 (PPFL-2011) at Jinnah Football Stadium, Islamabad on Thursday 29, 2011 at 1400 hours PST. The last match of the PPFL will be played between KRL & WAPDA. KRL has already clinched the title.

http://www.facebook.com/pages/Pakistan-Football-News/106696166075864
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke en hoelaat is dat nederlandse tijd...zit namelijk met dezelfde vraag