Hoe krijgen die clowns hun haar zo omhoog? Ik geloof van het staatssircus.

Die clowns in Monaco hebben dat haar zo stijl omhoog
En het blijft zo staan.

12 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Powergen
12 jaar geleden
Ooit gehoord van gel? Of wax...
MissBiggie
12 jaar geleden
pruik?
burgos
12 jaar geleden
Ja van gel wel eens gehoord,
laat het day nu niet zijn.
burgos
12 jaar geleden
bedoelde dat.
MissBiggie
12 jaar geleden
hoe weet je zo zeker dat het geen gel is dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat mensen met een hanenkam vaak suiker water gebruiken vies idee maar werkt wel. Zodra het regent geen last van haarlak in de ogen of mond. Of heel veel haarlak zeker wel een bus of vier.

Het beste antwoord

Ik heb toevallig Paul de Leeuw gezien en daar was deze clown ook en hij gaf een pruik aan Paul de Leeuw met stijl haar omhoog.Dus het is een pruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Haarlak. Heel veel haarlak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze spuiten Haarlak in hun haar dan gaan ze het föhnen en dat dan een paar keer herhalen. En je hebt er natuurlijk ook nog wel speciale pruiken voor zodat het lijkt dat het hun echte haar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt erg veel gebruik gemaakt van pruiken en haarstukken.
Veel touperen en mega veel lak gebruiken geven erg veel volume en stevigheid.