Kan iemand me helpen met het vertalen van het liedje twinkle twinkle little star naar het Japans?

Ik moet hem zingen en dus moet ik ook weten hoe ik hem in het Japans moet zingen en goed weten hoe ik het moet zingen(dus woord voor woord). Ik hoop dat iemand me ermee kan helpen.

Twinkle, twinkle, little star.
How I wonder what you are.
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky.
Twinkle, twinkle, little star.
How I wonder what you are.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Met deze video moet iedereen het voor elkaar kunnen krijgen:
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

トゥインクル、トゥインクル、リトルスター。どのように私は何か不思議します。まで、空のダイヤモンドのような高い世界の上。トゥインクル、トゥインクル、リトルスター。どのように私は何か

hoe je het uitspreekt, moet je zelf even uitvissen. ;$