Kun je je lidmaatschap op een sportschool van dezelfde organisatie overzetten als je gaat verhuizen?

Ik zit bij Achmea en nu bij de vestiging in de buurt van R'dam, en verhuis komende April naar regio Zwolle. Ik wil daar dus mijn lidmaatschap voort zetten, maar kan niets vinden op de site van de zorgverzekeraar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Daar staat ook niets over op de site van Achmea Health Centers.
Maar dat kun je toch gewoon vragen op de sportschool?

En anders bel je even of mail je even:

Contactgegevens:

Achmea health Centers.
Telefoon
0900-7650000 (15ct p/m)

Marketing- & Communicatieafdeling
marketing@achmeahealthcenters.nl

Bedrijfsfitness
bedrijfsfitness@achmeahealthcenters.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gevraagd op de sportschool waar ik nu zit, maar zij verwezen me door naar de klantenservice van zilveren kruis. En zij gaven me weer het 0900 nummer wat jij nu geeft :P