Ik wil een toto inleveren, naa hoeveel uur na een wedstrijd kan ik het geld ophalen iemand enig idee?

De wedstrijd is rond 2 uur afgelopen hoelaat kan ik het geld ophalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
7.7K

Antwoorden (2)

Als je hebt gewonnen kan je al gelijk naar de winkel/zaak gaan om je geld op te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hebt gewonnen, kun je jouw geldprijs innen bij een Toto-verkooppunt.
Dit kan één dag nadat in de spelperiode de laatste sportwedstrijd is uitgespeeld.

https://www.spelenviasms.nl/toto/execute/node?node_id=912