Hoe maak je zelf een aftandsbestuurbaar vliegtuigje?

Gewoon een simpel, goedkoop en niet al te groot vliegtuigje.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel niet uit een bouwpakket, maar Écht zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

kan je het beste bij een elektronica/hobby winkeltje kijken voor een bouwpakket ,want zonder dat gaat het erg moeilijk

Toegevoegd na 5 minuten:
je kan even hier kijken: www.rcworld.nl/home.php?cat=175 en verder opzoek naar een winkel in de buurt

Toegevoegd na 9 minuten:
na je toevoeging denk ik toch echt dat het moeilijk gaat worden en veel tijd en verstand van aerodynamica hebben om het precies en kloppent te maken..

Toegevoegd na 10 minuten:
moet hebben* kloppend*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat laatste stukje maakt t m helemaal :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha ;p tja word nu heel ingewikkeld voor hem
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh nee hoor!

Andere antwoorden (2)

als je echt helemaal zelf een vliegtuigje wilt ontwerpen kan je de mechaniek uit een cheap-ass vliegtuigje halen
http://www.beslist.nl/products/speelgoed_spelletjes/r/Vliegtuig_Mini_Wing_RC_(bouwpakket)/

Toegevoegd na 9 minuten:
Als je hem echt helemaal zelf wilt bouwen,
kan je met behulp van Natuurkundige berekeningen over wrijfing/zwaarte- kracht, dichtheid, hoeken° etcetera helemaal berekenen hoe je hem moet bouwen.
De elektronica heb ik geen verstand van verder, hoe je die maken kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan idd het best de mechaniek uit een ander vliegtuig halen en dan je eigen vliegtuig maken van dat blauwe schuim wat makkelijk te bewerken is en dan gewoon aanpassen totdat ie vliegt, geen moeilijk gedoe met aerodynamica, zolang je maar weet hoe het er ongeveer uit moet zien.