Hoe maak je zelf een aftandsbestuurbaar vliegtuigje?

Gewoon een simpel, goedkoop en niet al te groot vliegtuigje.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel niet uit een bouwpakket, maar Écht zelf.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

kan je het beste bij een elektronica/hobby winkeltje kijken voor een bouwpakket ,want zonder dat gaat het erg moeilijk Toegevoegd na 5 minuten: je kan even hier kijken: www.rcworld.nl/home.php?cat=175 en verder opzoek naar een winkel in de buurt Toegevoegd na 9 minuten: na je toevoeging denk ik toch echt dat het moeilijk gaat worden en veel tijd en verstand van aerodynamica hebben om het precies en kloppent te maken.. Toegevoegd na 10 minuten: moet hebben* kloppend*

als je echt helemaal zelf een vliegtuigje wilt ontwerpen kan je de mechaniek uit een cheap-ass vliegtuigje halen http://www.beslist.nl/products/speelgoed_spelletjes/r/Vliegtuig_Mini_Wing_RC_(bouwpakket)/ Toegevoegd na 9 minuten: Als je hem echt helemaal zelf wilt bouwen, kan je met behulp van Natuurkundige berekeningen over wrijfing/zwaarte- kracht, dichtheid, hoeken° etcetera helemaal berekenen hoe je hem moet bouwen. De elektronica heb ik geen verstand van verder, hoe je die maken kan.

Je kan idd het best de mechaniek uit een ander vliegtuig halen en dan je eigen vliegtuig maken van dat blauwe schuim wat makkelijk te bewerken is en dan gewoon aanpassen totdat ie vliegt, geen moeilijk gedoe met aerodynamica, zolang je maar weet hoe het er ongeveer uit moet zien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100