Het bedrijf AFC Ajax NV heeft drie directeuren: Rik van den Boog als algemeen directeur, Jeroen Slop als financieel directeur en Henri van der Aat als commercieel directeur

Toegevoegd na 2 minuten:
Ajax als voetbalclub heeft thans geen directeuren. Het bestuur bestaat uit drie man: Uri Coronel als voorzitter en de twee bestuurdsleden Joop Krant en Cor van Eijden. Maar dit zijn dus géén directeuren!

Toegevoegd na 11 minuten:
Als de aandeelhouders in de komende tijd tijdens een nog uit te roepen vergadering het vertrouwen in de huidige Raad van Commissarissen uitspreken, dan gaat Louis van Gaal de per 1 juni 2012 Rik van den Boog als algemeen directeur vervangen.

Toegevoegd na 12 minuten:
* ...per 1 juni 2012 vertrekkende Rik van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel aardig om de clubleden eens te laten zien waar hun goeie geld aan besteed wordt. Naast de goedbetaalde spelers is er dus ook nog een heel legertje BMW-bestuurders die waarschijnlijk ook niet voor een modaal salarisje naar de ArenA komen...