Kan je midden in het jaar op een sport of vereniging gaan?

Ik wil best op volleybal of toneel of zoieits maar volgens mij had je je overal al voor de zomer moeten aanmelden, zijn er geen clubs die om het half jaar werken of waar je meestal gewoon het hele jaar door kan komen. Ik woon trouwens in Den Haag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Op iedere sportclub en ook iedere andere club, kan je je het hele jaar door aanmelden.
De teams die in de competitie meedoen moeten meestal voor een bepaalde datum bij de diverse bonden worden aangemeld. Maar trainen kan je altijd. En invallen bij de competitie ook, als je bij de bond bent ingeschreven.

Lekker doen dus, Den Haag is vol verenigingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou gewoon een leuke sport en vereniging opzoeken en een mailtje sturen! Het klopt dat je je eigenlijk voor de zomervakantie hoort aan te melden, maar er worden nog al wat uitzonderingen gemaakt hoor! Tenminste, als er plek is...