kan men je verplichten op zondag verplichtte maj. wedstrijden te laten doen als je naar het EK wil? het NK hebben we al gewonnen

Toegevoegd na 7 minuten:
er is niks getekend. en alle voorgaande wedstrijden zijn op zaterdag geweest, ook het NK. Als je niet meedoet op zondag wordt je gediskwalificeerd. Het is een hobby maar een hoop christelijke verenigingen krijgen dus nooit de kans, hoe goed ze ook zijn, om mee te doen met een EK.

Toegevoegd na 8 minuten:
Er staat niets in een reglement over op zondag optreden. Dit filmpje is trouwens maar een voorbeeld wat majorette tegenwoordig is

Toegevoegd na 10 minuten:
Deze vraag komt omdat dit bij de twirl-majorette site staat. dit staat NIET in de bondsreglementen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
ItisILeClerc
12 jaar geleden
leuk - cheerleaders met stokjes

Antwoorden (1)

Als dat in de regelementen staat, dan wel.

Jullie willen naar het EK, dan moet je er ook iets voor over hebben lijkt me.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ja dus:

"De verplichte wedstrijden voor de EK majorette-equipe 2012 zijn vastgesteld op zaterdag 12 mei 2012 in Hardinxveld-Giessendam (sporthal De Wielewaal) en op zondag 24 juni in de sporthal De Achtse Barrier in Eindhoven.
De EK Majorette equipe wordt vastgesteld tijden de Ned. Kampioenschappen op 24 maart in sporthal Leidschenveen in Den Haag."

http://www.twirl-majorette.nl/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=1954:verplichte-wedstrijden-ek-majorette-equipe-2012&catid=170:nbta&Itemid=292

Toegevoegd na 22 minuten:
nav je aanvulling betreffende het feit dat christelijke verenigingen zo dus geen kans krijgen heb ik even gekeken naar de data van de Europese Kampioenschappen.
Je bent ervan op de hoogte dat de finale daar ook altijd op zondag is?