Wat is een goede longboard voor mij?

Ik wil beginnen met longboarden en ben dus een beginner. Ik weet niet echt goed welk board ik moet nemen en dan welke grootte enz. Heeft iemand misschien ideeën welk longboard het beste voor mij is. Ik zat zelf wel al te kijken naar een pintail?...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Hey!
Ik zou je graag willen helpen,
Ik heb dan wel eerst een vraagje, wil je het longboard gebruiken voor downhill ( van heuvels af boarden dus) of gewoon om hier en daar te boarden,

Ik heb zelf mijn longboard gekocht bij Sick,
Als je me zou willen vertellen wat je er precies mee wilt dan kan ik je verder helpen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik zelf zou kiezen voor een longboard zoals ik in het plaatje liet zien,
Dit longboard is makkelijk voor beginners, zelf ben ik ook begonnen met dit longboard en het bevalt me prima, een Pintail is een hoger longboard waardoor het dus als beginner moeilijker is om vaart te maken en dan beide voeten op je board te zetten i.v.m. Evenwicht,

Als je misschien in de buurt van Denhaag woont, Zou je naar Sickboards kunnen gaan in De Binkhorst, hier kan je al je vragen stellen aan mensen die gespecialiseerd zijn in welk longboard je nou moet kiezen.

Ze raden je waarschijnlijk een cruiser aan of zo een zoals ik liet zien in het plaatje , ook ik raad jou dit aan. ik hoop op een antwoord van je zodat we op een goed antwoord kunnen komen,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cruiser de naam zegt het al om lekker te cruisen dus hier en daar rijden, woon je torvallig dicht bij denhaag of anders kan je je vraag sturen naar sickboards die je heel goed kunnen helpen, https://www.sickboards.nl/nl/contact-us hier stel je vraag en je krijgt spoedig antwoord, Ik raad je een cruiser of zo een uit het plaatje. Groetjes