Hoe werkt zo'n stoffen rupsje? Moet je die zelf statisch maken?

Het gaat om zo'n pluizig rupsje of wormpje van ongeveer zes centimeter lang. Te koop in de speelgoedwinkel. Hij hoort vanzelf om je vinger of een potlood te krullen, ik denk vanwege de statische elektriciteit. Maar die van ons doet niet veel. Moet je hem zelf statisch maken? Zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die hebben toch een 'onzichtbaar' touwtje waarmee je het beestje om je vingerslaat kruipen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik toch ook ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk is het te koud voor het diertje...

Het beste antwoord

Nee, die trek je aan met een visdraadje ;-) zo werkt dat. Ik heb er vroeger ook een gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een draadje!? Oeps, hopelijk hebben we dat niet samen met de verpakking weggegooid... :-/