Wanneer en op welke zender komt de K1 finale op televisie?

Wanner komt de K1 finale in Tokyo op de Nederlandse televisie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Bij mijn weten zou de K-1 WORLD GP final 2011 dit jaar niet meer plaatsvinden.
Hij zou gevochten worden op 29 oktober, maar officieel wegens "visaproblemen" konden niet alle vechters (voornamelijk de Chinesen) naar Japan, daarom is besloten het gevecht uit te stellen.

Op een vechtsportforum las ik echter dat het voornamelijk financiele problemen zijn en dat men bezig is met een doorstart van de K1, waarvoor een drietal potentiele geldschieters zich gemeld hebben.
Verder staat er:

"Dit jaar zal er geen Final Elimination en geen World Grand Prix Final meer plaatsvinden van de K-1 om de volgende redenen:
- Het is nog niet bekend welke investeerder de handtekening krijgt van Mr Ishii
- Het is nu te kortdag om zo’n groot evenement te organiseren
- De visa van de vechters voor China zijn nog steeds niet geregeld en dit is van essentieel belang om daar te kunnen vechten"

http://www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-116759-p-2.html

Kortom: Dit jaar wordt het gevecht niet meer gevochten en het zal dus ook dit jaar niet uitgezonden worden.