bestaat er een site waar je een golftas met je eigen naam erop? (en als het kan met een nederlandse vlag of eigen logo)

Bestaat er zo'n site waar je een golftas met eigen bedruking met je naam en logo/vlag kan laten maken? Zoals de meeste pro's hebben.

Toegevoegd na 8 minuten:
Titel moet zijn: bestaat er een site waar je een golftas met je eigen naam erop Kan maken? (en als het kan met een nederlandse vlag of eigen logo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij goede, (middel)grote golfwinkels kan dit vaak al geregeld worden, het kan ook op je schoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik naar een (grote) golfschop ga kan ik mijn naam op mijn tas en/of schoenen laten maken?

Antwoorden (2)

Ja, o.a. deze:
10.5 Inch tour tas met 10 borduur posities biedt vele mogelijkheden voor een corporate uitvoering. Ook zeer geschikt voor clubteams, verenigingen die zich uniform wensen te presenteren of als afscheidscadeau en voor de prijzentafels.

http://www.allgolf.nl/index.php/homepageproducts-2/mygolfbag-2116-custom-made-tourtas.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs kan m.i. geen bezwaar zijn!
Als of je een emmer leeggooit!
Mijn suggestie is COMPANY OF GIFTS. Hier kan in ieder geval (bedrijfs)naam en andere items op een golftas worden gezet.

www.companyofgifts.nl/Webshop/447459/473153_golfaccessoires.aspx

Verdere bedrijfsgegevens :
Croy 32
5653 LD Eindhoven

info@companyofgifts.nl

Tel. : 040-2502020