Hoe zit het met de puntentelling bij CBSD wedstrijden? (majorette)

Hoeveel punten moet je halen om te promoveren en hoeveel punten moet je halen om je te plaatsen voor het NK?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Pieter2011
12 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan (of kun je er je vraag kwijt):
http://www.twirl-majorette.nl/joomla/index.php

Het beste antwoord

Promotiepunten zijn afhankelijk van de klasse waarin je meedoet. In de basis klasse promoveer je met 70 pnt naar de midden, in de middenklasse promoveer je met 75 pnt naar de top.
Kwalificatie is 67 punten in de basis en 72 pnt in de midden en 77 pnt in de top. Echter alleen de hoogste 6 kunnen naar de NK. Heb je een promotie dan ben je altijd geplaatst voor de NK.
Meer info op www.twirl-majorette.nl