Welke vechtsporten zijn de Gevaarlijkste?

Kick boxing
Boksen
Thaiboksing
Krav maga
Karate
kung fu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.5K

Antwoorden (3)

Van al die sporten denk ik alles met boxing. Ik heb karate gedaan en thaiboxing. En karate heb ik een stuklanger gedaan. Maar karate is meer defense en als je banden wil krijgen zoals de oranje of gele band moet je 'kata's' leren soort standen en heek weinig vechten, maar je hebt ook een vechte kant 'kumite' daar vecht je alleen maar en heb je ook een hele uitrusting voor. En boxing is alleen oefenen om te vechten en die gevechten zijn ook wel hard.. Dus als je iets zachters wilt zou ik karate gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kung Fu. Ze worden er op getraind hun tegenstander met één stoot af te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kajukenbo is een vorm van straatvechten en kung fu zijn 2 gevaarlijke vechtsporten maar uiteindelijk is elke vechtsport is gevaarlijk als je het goed beheerst