Hoe krijg ik mijn love handles vermindert?

Ik ben al een tijdje bezig om mijn buik platter te krijgen.
Dit door beter/gezonder te eten, 3 keer per week hard te lopen, 1 avond per week te dansen en elke dag buikspieroefeningen met de daily ab workout app.
Dit gaat allemaal goed en heb het idee dat ze voorkant van mijn buik platter en steviger aan het worden is alleen de zeikant (love handles) veranderen niet terwijl die ook nog een stuk strakker mogen van mij.
Dus nu mijn vraag hoe train ik de love handles ook mee?

Ik snap dat iedereen zijn lichaam anders is en dat sommige mensen bredere heupen hebben en nou eenmaal breder zijn. Maar bij mij zit er een laag vet die ik wil verminderen, en ik wil het allemaal wat strakker hebben.

Alvast bedankt!
Liefs,

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je bent zo te horen al heel goed bezig. Mag ik vragen wat je momenteel op een dag eet? Misschien kun je daar nog wat aan verbeteren. Het hardlopen is goed, voeg ook wat krachttraining toe. Meer spieren = meer vetverbranding. Wissel je cardio en krachttraining af. Elke dag buikspieren zou ik niet doen, liever om de dag, en dan de oefeningen wat zwaarder maken. Doe niet elke keer dezelfde oefening, maar de ene keer plank, dan side plank, dan sit-ups, dan bicycle etc. Blijf je lichaam uitdagen. Focus niet alleen op je buik, je rugspieren en de rest van de spieren in je lichaam moet je ook meetrainen. En hoe lang ben je bezig met deze gezondere manier van leven? He resultaat is er niet binnen een paar weken, maar gaat geleidelijk. Toegevoegd na 2 minuten: En draag je wel kleding die je goed past? Als je een lage, zeer strakke broek draagt, heeft iedereen wel lovehandles. Kies kleding die bij je figuur past, en realiseer je dat een klein laagje vet op de buik over het algemeen bij een vrouw hoort. De kans is klein dat het echt een wasbordje word, of superstrak als die fitnessmodellen. Daarvoor moet je echt heel erg op je voeding en sporten letten, bijna onmogelijk voor de meeste personen. Toegevoegd na 10 minuten: Deze dame probeerde als test om haar vetpercentage lager te krijgen om er als fitnessmodel uit te zien en beschrijft haar ervaringen: http://gokaleo.com/?p=431 Toegevoegd na 13 minuten: En hier is een dame die meedeed aan een Bikini Competition en verteld wat ze allemaal moest doen om er zo uit te zien: http://blogilates.com/best-of/hard-work-it-pays-off

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100