Hoe merk je aan de vechtsporterpersoon in de werkelijkheid , of hij professionele getraind is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

De basispositie die hij inneemt bij aanvang van een gevecht en de worpen en slagen die hij toepast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het te vragen.

Je kan aan iemand die met een PC aan 't knutselen is 'er niet zien of dat ook zijn werk is als je dat niet vraagt of als die 't niet al zelf gezegd heeft of als je 'm niet bijv. in een datacenter treft.
Je kan aan iemand die kookt ook niet zien of ie dat niet ook voor zijn beroep dat als je 'm niet ergens bijv. in de keuken van een restaurant ziet staan.
Etc.

En dan heb je ook nog het fenomeen dat een amateur best veel beter kan zijn dan een bepaalde professional.

Je kan aan de buitenkant (in het algemeen) nu eenmaal niet zien wat er aan de binnenkant in zit.