Waar kun je in Nieuwegein gaan fitness als 15 jarige?

Ik heb 2 jaar niets aan sport gedaan en wil nu gaan fitness , maar ik ben 15 jaar en ik bij de meest hebben ze 16 jaar als leeftijdlimiet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Mijn moeder zit bij Comby Sport, ze zegt dat daar genoeg jongeren onder de 15 zitten. Tegenover dat nieuwe deel van City zitten ze, in die woonwijk. Hoe het met de andere sportscholen zit, weet ik niet precies, de Mix heeft wel een limiet, maar er is ook nog Gold's Gym bij Nettorama en de buurt, en Gildevaart/Fitplan bij het Anna van Rijn op de Harmonielaan, daar zouje ook kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet niet dat je pas vanaf 16 kracht training mag doen. Onder de 16 alleen cardio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 14 jaar en doe 5 x in de week krachttraining, hier is volgens mijn (opgeleide) trainer niks mis mee. Het is gezond zolang je het onder begeleiding doet en voldoende eet.