Zijn er ook "speeltuinen" voor boven de leeftijd 12 (in Nederland)?

Altijd als ik speeltuinen zie, zijn ze heel erg kindvriendelijk, dit vanuit het idee dat alleen kinderen van spelen houden. Ikzelf hou heel erg van klimmen (bomen bijv.), maar dat is niet altijd even leuk omdat je in een boom meestal alleen van boven naar beneden kunt.
Nou vroeg ik me af of er niet ook "speeltuinen" zijn voor mensen ouder dan 12. En dan heb ik het over speeltuinen die eruit zien als veel bomen bij elkaar, van staal of hout ofzo. En dan niet perse veilig zegmaar, als je begrijpt wat ik bedoel :P
(Ten tweede heb ik nog een apart vraagje of, als die speeltuinen er niet zijn, iemand misschien een plek weet waar létterlijk veel klimbare bomen (o.i.d.) bij elkaar staan? in nederland natuurlijk :P)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
12 jaar geleden
Volgens mij vroeg cryofiel dit laatst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die zijn er. Kijk hier maar eens: http://www.steinfort-adventure.lu/nl/activites/ecoklimbos.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka: Niet precies. Hij had het over loopfietsen, glijbanen, wippen, schommels, klimrekken en looptonnen. Ik heb het over één grote wirwar van verbonden takken/palen. Kruidenvrouwtje: Bedankt, maar dat is niet precies wat ik bedoelde. Zo'n soort iets heb ik al wel eens gedaan, maar ik bedoel het zonder klimgereedschap. En niet een baan met verschillende onderdelen (parcours), maar één groot toestel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moeten een soort tunfun/ballorig hebben voor oudere kinderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow: Haha ja zoiets zat ik ook aan te denken, kwam vroeger vaak in ballorig :)
Nu is het toch een beetje te simpel (omdat het dus voor de kleintjes is). Bovendien mag ik (15) er niet eens meer in :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er maar twee keer geweest, maar ik wil echt heel erg graag weer naar zoiets maar dan wat ingewikkelder en uitdagender, want ik vind klimmen enzo echt heel erg leuk xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt dus eigenlijk een klimtoestel voor oudere kinderen en misschien zelfs volwassenen? Als dat zo is, weet ik niets voor je helaas.

Antwoorden (1)

Ja, die zijn er. Kijk hier maar eens: http://www.steinfort-adventure.lu/nl/activites/ecoklimbos.html