Zijn thumping thunders goede nitraten?

Dan heb ik het over de thumping thunder van original Fireworks 1.6g met roze crepe, ik begin er zelf niet aan maar kreeg ze aangeboden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (2)

Worden sowieso niet meer verkocht, maar zijn redelijk goed ja. Lekkere knal. Wel oppassen met het crêpe, best irritant als dat in de fik vliegt.
Sommige gaan niet af heb ik gemerkt, steek deze NIET opnieuw aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De knal is wel zacht de beste zijn fenix nitraten ofwel poolse nitraten knallen lekker hard.