Hoe zit het nou met het ek in Roemenie/polen, hoe kan het geboycot worden?

Toegevoegd na 25 minuten:
roemenie is natuurlijk oekraïne

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Zodra mensen die uitgenodigd waren niet komen opdagen dan zal Oekraine geld mislopen. Maar ook de UEFA heeft al aangegeven dat een mogelijk aflasten van het EK er ook in zit en dat het dan mogelijk op een later moment word gespeeld. Dit zal alleen worden gedaan als het helemaal misgaat in dit land maar ook dit kan worden gezien als een boycot. Oekraine kan dan veel geld mislopen omdat mensen hun hotels annuleren en wegblijven. Aangezien er met een EK 10tallen miljoen kan worden binnengehaald zal Oekraine dit dus niet zomaar laten gebeuren. Maar het is mogelijk.

Maar even verder over de boycot. Belangrijke mensen uit de politiek hebben aangegeven dat ze niet naar EURO 2012 zullen komen als de situatie niet snel veranderd. Je zou zeggen dat dit niet uitmaakt maar als je verder gaat kijken kan dit ernstige politieke gevolgen hebben voor Oekraine want dit gaat verder dan alleen het EK. Maar ik denk dat dit wel losloopt en we uiteindelijk nergens bang voor hoeven te zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een EK in Roemenie zit er de komende jaren nog niet in. Je bedoelt waarschijnlijk het EK in Polen en de Oekraïne.

De oud-president van Oekraïne (Joelia Timosjenko) zit in de gevangenis. Hier schijnt ze niet goed behandeld te worden.

Er zijn al landen in Europa waarvan de regering heeft aangegeven niet af te reizen naar het EK als haar situatie niet verandert.

Nu zal het EK er niet veel last van hebben als hoge regeringsbobo's niet op komen dagen, zo lang de voetballers maar wel komen en ik heb nog geen enkel geplaatste land gehoord dat plannen heeft om weg te blijven bij het EK.

http://www.nu.nl/buitenland/2801203/regering-oostenrijk-boycot-ek-voetbal.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ctrl c, ctrl v lukt mij ook nog wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Excuse me, die tekst heb ik zelf ingetikt. Als ik ctrlC+ ctrlV doe, dan zet ik er dubbele quotes omheen, zodat duidelijk is dat ik de hele tekst gekopieerd heb.