Waar vind ik een speeltuin voor volwassenen?

Iemand vertelde over een speeltuin voor volwassenen. Daar zouden loopfietsen, glijbanen, wippen, schommels, klimrekken en looptonnen zijn, en nog veel meer - maar dan groot en stevig genoeg voor volwassenen.

Deze volwassenenspeeltuin zou zich in Nederland of België moeten bevinden.

Waar vind ik deze speeltuin?

Cryofiel
12 jaar geleden
in: Sport
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaaf! Dat wil ik ook wel weten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik ook al .Goeie vraag!
Ritsuka
12 jaar geleden
Leuk :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ooit één gezien in Santiago, Chili, maar dat is waarschijnlijk iets te ver denk ik :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeievraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gv, lijkt me ook leuk!

Antwoorden (2)

AMSTERDAM - Doorgaans worden speeltuinen bevolkt door kinderen. Echter de
speeltuin in Artis is het domein van vaders en moeders die zogenaamd hun
kind een handje willen helpen.
fremar
12 jaar geleden
Deda Ludens is er één, hier vind je er meer over.