Als er attracties stuk zijn in een park kun je dan geld terugvragen?

In walibi werkten de express en de speed of sound niet, daarnaast was het afgelopen zaterdag gigantisch druk, waardoor er wachttijden van soms wel 3 uur ofzo ontstonden. Is het mogelijk om geld terug te vragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben bang van niet. Dat is het risico wat je loopt.

Vragen kan altijd, stuur een mailtje met je bevindingen dan merk je vanzelf wat ze doen.

Antwoord is al gegeven, het is nee. Ik heb het zelf ook al eens geprobeerd, toen kreeg ik als antwoord dat het in de algemene voorwaarden op hun site staat, dit was bij duinrell.

Nee, ga daar maar niet van uit, hoewel er waarschijnlijk regelmatig onderhoud wordt gepleegd aan de attracties zullen ze een claim als dit simpel afdoen als overmacht, hoe vervelend ook...

Als het druk is en de wachttijden zijn lang, zodat je misschien minder kunt doen dan je wilde, nee, daar kun je geen geld voor terugvragen. Je kunt weten dat het op zaterdag daar druk is. Ga zo mogelijk op een doordeweekse dag. Maar als er veel attracties niet werken, kun je altijd klagen. Waag er een mailtje aan, zoals Nelly ook al schreef. Antwoord krijg je doorgaans wel is mijn ervaring. Maar of ze er iets mee doen? Meestal niet. Ze gooien het op normale slijtage (bij Corpus) of zoiets. Proberen kan altijd.

Zier bovenstaande antwoorden mijn toevoeging: Als je op een dag van Walibi Halloween: Fright Nights gaat dan ben je gegarandeerd van lange wachtrijen. de kaarten voor die extra spookhuizen zijn elk jaar uitverkocht en daarnaast lopen er ook nog gigantisch veel mensen die die kaarten niet hebben. de afgelopen jaren heeft Walibi zelfs 2 keer zijn poorten moeten sluiten tijdens deze dagen, toen waren er naar schatting >20.000 mensen in het park. (bron 1) Afgelopen zaterdag (ik was er ook) waren er 17.000 mensen in het park. 1 van de drukste dagen ooit. (bron 2)

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halloween_Fri...
http://www.nufoto.nl/fotos/248908/record-a...

nee want dat kan wel is gebeurenen als je het attractiepark helemaal moet sluit omdat ze geld terug willen slaat natuurlijk nergens op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100