hoe laat ik gta Iv goed lopen op mijn pc met windows 7 home premium?

hallo ik heb laatst gta Iv gekocht maar hij doet het niet goed in het opzicht van de graphics ik kan gewoon alles starten enzo maar ik heb bij de eerste missie dan rij naar je neefs huis de haven uit. het gebied binnen de haven is nog helemaal goed zichtbaar.maar daar buiten als je naar de stad wil zie je alleen maar lantaarnpalen en mensen en vuilnis bakken en de rest niet. dus rijd je plotseling tegen een huis boom of auto die je niet ziet maar er wel is. dat is bij het hele spel zo altijd.

Specifications
Screen Size: 17.3"
LCD: Resolution HD+ (1600 x900)
CPU: Intel® Core™ i3-370M (2.4GHz)
RAM: 3GB DDR3
Graphics: Intel GMA HD
Hard Disk: 320GB 5400RPM HDD
Operating System Genuine: Windows®7home premium (64bit)
Optical Storage: Super Multi
Wireless: 802.11b/g/n
Fingerprint Reader: NO
Bluetooth: NO
Webcam: 0.3 Megapixel
Battery: 6 Cell
Carry Bag/ Mouse: NO

heb mn pc ook al naar de winkel gebracht voor de videokaart maar daar was niks mee aan de hand zij die man plz can anyone help me =(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Misschien moet je de drivers van je videokaart updaten. Probeer dat eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een intel gma hd videokaart

dat is een ''onboard'' videochip. Die zijn erg sloom. Vooral die van intel. Gta 4 werlt daar erg slecht op omdat een intel gma dat niet goed aankan. Het kan ook niet beter worden. Misschien heb je geluk als je de instellingen enzo verlaagd maar het kan niet goed werken op een intel gma hd.

gr,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk ook dat het aan je videokaart ligt

Probeer is een nvidea gxforce videokaart heb ik ook en daar draait gta perfect op