Is de VriendenLoterij 'nep'?

Word er echt geld gegeven, en stel als je je opgegeven hebt om mee te doen en je gaat het opzeggen, krijg je er dan toch nog problemen mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een loterij.
En als je wint dan krijg je geld. Maar ik zou nooit mee doen aan een loterij die
als goed doel de jeugdopleiding van Ajax heeft.
Dat wil ik niet steunen.

Antwoorden (3)

Het is gewoon een loterij je betaald om mee te doen. Dus niets bijzonders verder.
12 jaar geleden
Er is niets 'neps' aan, het is een loterij. Daaraan kun je meedoen als je dat wilt, en als je niet meer wilt, zeg je je deelname op (een brief sturen naar het adres dat op de correspondentie staat).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is niet nep
want ze hebben ook wel eens een reclame gemaakt op tv en radio en dat is duur dus het is niet nep.
Het is van de echte loterij gemaakt.