Hoeveel geld kost het om een kartbaan te kopen als je in Noord-Holland woont?

Ik heb een project van school en ik moet het weten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Als je contact op neemt met de eigenaar of eventuele makelaar kom je er vast achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan een hoop factoren. Niet alle kartbanen zijn gelijk dus moet je kijken naar hoe groot de baan is, op welke locatie die ligt, hoeveel grond erbij zit enz.

Het beste kan je dus gaan bellen als je een bepaalde kartbaan wil "kopen".