Welke winkels hebben nog een ruim assortiment aan basketbalschoenen?

In de richting van Helmond/Eindhoven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je moet eens gaan kijken bij de Intersport Biggelaar die ze in Eindhoven hebben.

Intersport Biggelaar
Limburglaan 7
5616 HR Eindhoven
Tel.: 040-2442616
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Coach in Helmond aan de markt.
http://coach-sports.nl/coach_stores.asp

Toegevoegd na 56 seconden:
En in Eindhoven aan de Marktstraat.
jc54
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke winkel(s)??
jc54
12 jaar geleden
Coach is een winkelketen voor sportschoenen. elke sport zijn eigen schoen. Ben jij nou een Helmonder? En je weet nier waar en wat de Coach is, zo'n beetje op de hoek van de markt. Als je van de markt naar de Hema loopt, en je gaat niet rechts af, dan loop je je ongeveer vast tegen de Coach.