Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zo een speelkaarten doosje maken?

Ik wil zelf zo een speelkaarten doosje maken voor mijn Superdieren kaarten.[Zie foto voor speelkaarten doosje die ik bedoel.]
Hoe maak ik zelf zo een doosje?
Weet iemand dat?
Ik wil niet die kleur van die speelkaarten doosje, maar gewoon witte kleur speelkaarten doosje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kaarten doosje zelf maken.

Gebruik stevig papier voor deze doosjes.
Voor het vouwen kun je het beste de lijntjes licht insnijden met een hobbymesje langs een liniaal.

Op onderstaande link staat alles duidelijk geschreven

Toegevoegd na 51 seconden:
http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=28
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hadden we dezelfde gevonden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er ging even iets mis, kan gebeuren;))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, nu zie ik hem +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je hebt allereerst een mooi stuk dun karton nodig. Daarna moet je op dat karton een platte tekening maken van het doosje dat je nodig hebt. Op de onderstaande website vind je een bouwtekening die je over kunt nemen of kunt printen op je dunne karton. Kijk eerst even of het past: het is belangrijk dat je de buitenkant van het doosje iets groter maakt dan jouw kaartjes zijn.

Daarna moet je de bouwplaat uitknippen met een goede scherpe schaar, en alle lijnen waarover je moet vouwen, 'rillen' met je schaar. Dat wil zeggen dat je langs een liniaal, met de achterkant van de schaar, langs de vouwlijn gaat, terwijl je stevig drukt. De vouw is nu eigenlijk al voorgevouwen.

Vervolgens hoef je het doosje alleen nog maar op een plaats aan elkaar te plakken en dicht te vouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding