Waar in Nederland kun je MMA beoefenen? / Wat zijn leuke vechtsporten?

Ik doe nu al jaren aan zwemmen, maar ik heb het daar nu wel een beetje mee gehad. Ik heb wel echt een sport nodig waarin ik veel kracht kwijt kan en dan kom je al snel op een vechtsport uit. Ik had laatst wat dingen van MMA gezien en dat leek me echt heel leuk. Ik woon alleen in het Oosten van het land (Eibergen) en ik vraag me af of er iets in de buurt zit waar ik het kan doen? Is er überhaupt iets als MMA in Nederland?

En als MMA dan geen optie is, wat is dan een vette vechtsport? Ik zoek niet iets waarbij je handschoenen aan hebt. Ook wil ik niet iets wat vooral op verdedigen gericht is en ik wil eigenlijk graag mijn hele lichaam gebruiken. Dan kom je dus al snel uit op MMA maar misschien weet iemand een goede vervanger als MMA niet kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?68903-Lijst-MMA-scholen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Opzich wel een chille site als je veel met MMA wilt doen.

Wat je verder allemaal allemaal kunt doen: Roeien, Survivalrun, Klimmen, Atletiek, Waterpolo. Daar gebruik je ook grotendeels van je spieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik doe zelf MMA in Beesd. Goede sportschool!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe nu al 3 jaar MMA in Doetinchem. Aleen hebben we geen website of iets dergelijks. Daarvoor heb ik 7 jaar jiu jitsu gedaan, ook erg leuk. Vooral als introductie bimnen de vechtsporten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet zeker hoe duur dat is, 35 euro voor 2 maal in de week. Wij trainen op maandag en woensdag. Weet niet hoe oud je bent maar het is voor 18+