De eerste vraag is of het een sport is.

Het is in ieder geval een heel sportieve bezigheid,
voor zowel jongens, als meisjes, als kinderen.
De foto is vorige week opgenomen in Krakau en ik kan je zeggen dan de acties, ook van het jongetje, heel spectaculair waren.

Breakdance of B-boying is begonnen als een uiting van dans op straat.
In breakdance begonnen al snel "crews" te onstaan. Dat zijn b-boys en b-girls die een groep vormen om hun kunsten te laten zien.

Het antwoord is dus: Beide!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Beide. Meisjes en jongens doen breakdance.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor meisjes en jongens, meestal zijn het jongens die het beoefenen, maar ik zelf als meisje zou het ook heel graag doen ;)