Een tweedehands gymtoestel/klimrek, waar koop je dat?

Ik ben op zoek naar een gymtoestel of klimrek voor binnen in huis. Het gaat dus om een gym toestel of een klimrek mag van hout of plastic zijn. Wat ik wel vind is de kleine toestellen maar die zijn voor kinderen tot 4 jaar en dat is niet de bedoeling. Wie weet waar ik moet zoeken?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben inmiddels al voorzien van een klimtoestel en mijn kids zijn weer super blij! En toch gewoon via Marktplaats...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (4)

Marktplaats en Ebay
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik meld deze antwoord niet, omdat het 13 seconden verschil heeft met mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt je hoeft DIT antwoord niet te melden
je kan eens kijken naar goederenbank of tweedehands winkels in de stad daar kan je ze echt voor een prikkie krijgen.
12 jaar geleden
mijn vader heeft ook een keer zo'n ding gekocht. 2e hands.
hij had m van marktplaats.nl dat is een site vol met 2e hands spullen. waarschijnlijk ken je het al maar je kan het proberen.
en verder gewoon even googlen denk ik.
succes!