Waar kan ik het FC Twente shirt kopen?

Ik ben opzoek naar het FC Twente shirt 2011/2012. Mijn vraag waar kan je die kopen? En graag met eigen bedrukking (Maar hoeft niet).

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik wil het bestellen en niet ergens naartoe rijden en kopen. Het moet geen site zijn waar het shirt niet op staat, plaats hier alleen een reactie als je echt een site weet waar dat kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Op de site die hier onder staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het stadion zelf o.a.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
online via de FC twente shop http://shop.fctwente.nl/