Hoeveel tegen doelpunten heeft San Marino in alle wedstrijden gehad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (6)

In de poule 44
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu 44 in 8 wedstrijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de ek kwalificatie poule 44 doelpunten overigens hebben ze zelf 0 keer gescoord in de ek kwalificatie

Toegevoegd na 9 uur:
oke de geschiedenis zie ik. is ook goed:
vanaf de ek kwalificatie 1992 t/m nu hebben ze marliefst 460 doelpunten tegen. dus niet zo goed 460!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44 in de pool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44 in de poel. Waarvan minimaal 11 die ze van nederland hebben gekregen. Dus 1/4 is ons gift.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
44 in de poule. En 11 goals zijn uit de afgelopen wedstrijd van vrijdag. Ik vind het toch jammer dat zon kikkerland meedoet. Liever geen kikkerlanden als San Marino,Liechtenstein en Andorra. En wat ik erg oneerlijk vind is dat kleine ploegen allemaal met grote ploegen zitten. Dat is toch wel triest, want je hebt bijna 100% garantie dat ze doorgaan!