Wat voor leuks kun je doen als je met een groepje bij een pretpark in de rij staat te wachten?

Ik ga binnenkort met twee (volwassen) vrienden naar de Efteling. Mijn ervaring is dat je daar nogal eens in de rij moet staan, en ik ben op zoek naar een paar leuke ideeen voor als we een beetje uitgepraat zijn. Het geeft niet als we er iets voor moeten aanschaffen (spelletje ofzo), maar we hebben daar natuurlijk geen tafel oid bij de hand :). Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
6.2K

Het beste antwoord

Zelf een verhaaltje verzinnen.
Iedereen zegt om de beurt één zin, en je begint met 'er was eens...'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

"Wie ben ik" met post-its op je voorhoofd.
bamibal
12 jaar geleden
speel een spelletje: maak elkaars zin af, met herhaling van het voorgaand genoemde.
ongeveer zoals ik neem een koffer, want ik ga op reis en neem mee:
1/ ik stond in de rij ...
2/ik stond in de rij en zie een vogel
3/herhaal, voeg toe: die vogel legt een ei
etcetc
veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie, ik zie en de kleur is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik betwijfel of er een rij staat, gezien het weer en net na de vakantie.
Een dierenketting! Noem een dier bv hond. Degene die daarna gaat, moet verder met de eind letter. Dus in het geval van hond, is de 'd' de laatste letter. Hiermee kun je bv duikelaar maken, etc etc! De finish kan dan zijn als jullie in de attractie zitten, de laatste die een dier moest verzinnen heeft verloren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een potje hints (neem kaartjes mee met opdrachten)

Toegevoegd na 10 minuten:
iemand neemt een persoon in zijn hoofd en de rest gaat raden dmv vragen is het een man, is de persoon bekend etc. Antwoorden worden alleen gegeven met ja en nee.

of het ouwe vertrouwde: Geen ja geen nee of euh zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergelijken met wat je uit je neus, oh nee doe toch maar niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meneertje alfabet; op alfabetische volgorde allemaal iets opnoemen van een bepaald onderwerp.
Bv: groente en fruit.
De eerste begint met de a; aardappels.
De volgende heeft de b; broccoli.
De derde heeft de c; citroen.
Etc.