mogen bij fit for free ook kinderen vanaf 14 jaar?

fitness

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
8.5K

Het beste antwoord

Als je tussen de 12 en 16 jaar bent kun je onder begeleiding van iemand die ouder is dan 16 wel sporten. Een abonnement mag je dan alleen afsluiten als je ouders hebben meegetekend. Vanaf 16 jaar mag je bij Fit for Free zelfstandig sporten en een abonnement afsluiten.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen wanneer je samen met iemand traint van minimaal 16 jaar of ouder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanaf welke leeftijd kan ik een abonnement afsluiten en vanaf welke leeftijd kan ik sporten?

Vanaf 16 jaar mag je bij ons zelfstandig sporten en een abonnement afsluiten. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent kun je onder begeleiding van iemand die ouder is dan 16 wel sporten. Een abonnement mag je dan alleen afsluiten als je ouders hebben meegetekend.